poniedziałek, 10 sierpnia 2015

brak czasu. upał. nowe zamówienia

Oj... i znowu nie mam czasu dla bloga :( Przepraszam, ale nie daje rady pojawiać się tutaj codziennie.
Urlop się skończył, znowu praca, do tego straszny upał - i szczerze to jestem już strasznie nim wykończona. Do tego moje robótki, których....przybywa, niestety i trochę - przyznaję się - NIE WYRABIAM SIĘ ! A znów mam nowe zamówienia, czas goni a dnia jakby troche mniej - musze przyspieszyć troche, hehehe
Mam nadzieję, że niedługo coś ukończę i znowu pojawią się nowe zdjęcia robótek...
Póki co...znowu zmykam i zabieram sie za szydełko.
Aaaa jutro czeka mnie fajny dzień - postaram się jutro pochwalić.
3majcie sie cieplutko, papapa ( u mnie chyba dziś burza będzie.... - oj przydałoby się, przydało)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz