poniedziałek, 24 sierpnia 2015

Kocyk dla maluszka - granny square

Cześć cześć co tam dzisiaj u was.? 
dzień z szydełkiem czy bez.?
U mnie dzień pracowity, ale też troszkę poszydełkowałam i jeszcze pewnie do wieczora coś wydziergam.
 Chcę wam pokazać moje dwie ostatnie robótki, najpierw kocyk potem misia.

Kocyk - zrobiłam przez przypadek - chciałam nauczyć się tego wzorku - na kwadrat babuni - "granny square", miał być kwadracik ale tak się rozpędziłam, że wyszedł mały kocyk dla maluszka.

Kocyk o wym. 65x65cm
Trzy kolory włóczki - niebieski, róż i biały.
Wykończony oczkami rakowymi, na kocyk poprzyszywałam kilka serduszek.

Zapraszam do oglądnięcia kilku fotek, chętnie także poczytam wasze opinie, czy kocyk dobrze mi wyszedł.? udało się.? 
i tak się zastanawiam czy doszyć jeszcze serduszka czy zostawić tak jak jest.???







4 komentarze:

  1. Ładny rożek :) Niebieski, różowy, nada się dla chłopca i dla dziewczynki ;) Możesz spróbować dołożyć serduszek, ale chyba nie ma takiej potrzeby :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję. Ten akurat będzie dla dziewczynki. Tak - też to przemyślałam i zostawiam tak jak jest, zastanawiam się teraz nad małą zabaweczką do kocyka - może jakaś grzechotka.?

    OdpowiedzUsuń