niedziela, 20 września 2015

Brak czasu na pisanie, na tworzenie - kompletna masakraaa

Nie ma mnie tutaj ostatnio :((( 
Nie mam czasu na pisanie, na tworzenie, w sumie to na nic nie mam czasu. MASAKRAAAA!!!
Pracuje teraz na takie zmiany, że jak wracam do domu to nie ma się na nic siły,szkoła trwa -więc syna trzeba tez trochę z lekcjami przypilnować. 
Oj dużo bym dała żeby doba trwała dłużej niż te...24h.

Ogólnie to staram się stworzyć teraz coś nowego szydełkowego - ma być prezentem dla dzidziusia który dokładnie 3 dni temu przyszedł na świat - jeszcze trochę mi brakuje do końca, ale ostro działam - po godzinach :)))

Mam nadzieję, że niedługo trochę się to wszystko u mnie wyprostuje i będę tutaj częściej zaglądać, bo troszkę mi was brakuje.
Dobra, korzystając z wolnej niedzieli  działam dalej i tworzę kolejne kółeczka :) Niedługo znowu się odezwę.
Pokaże wam tylko moją ostatnią - szybką robótkę, która pojechała w prezencie dla jednej  z blogowiczek :)

ŚWIECZNIKI 
+
 SERWETKA
 +
 SERWETNIK (niestety fotek nie zdążyłam zrobić przed wysłaniem)






2 komentarze:

  1. Bardzo fajny zestaw, bardzo mi się podobają te świeczniki, musi to uroczo wyglądać wieczorem po zapaleniu świeczki :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądają naprawdę - polecam serdecznie :) Mi zostały dwa, a miałam chyba z dwanaście, ale tak jakoś wyemigrowały do różnych domków.

    OdpowiedzUsuń