poniedziałek, 7 września 2015

Problemy w pisaniu. Błąd na blogu.

Tydzień mija od mojego ostatniego wpisu.
Fakt, zleciał mi ten tydzień strasznie szybko nawet nie wiem gdzie i jak - jakaś masakra, ciągle gdzieś biegam i biegam.
Ostatnio tez niestety mało dziergam :( brak czasu - fakt, ale też mam prawą dłoń nie sprawną. 
Miałam mały wypadek i mam przecięty palec - teraz w opatrunku, więc ciężko szydełko trzymać :(

Dziś na pocieszenie zrobiłam sobie pyszne ciasto...przyniosłam od teścia całą torbę papierówek i zrobiłam pyszną szarlotkę na kruchym cieście z bezą i kruszonką, mniam, mniam wyszła super - z mała pomocą męża. :)

Mam też mały problem w pisaniu, tzn, nie mogę wstawić żadnego linku, nie mogę wstawić żadnego obrazka w poście - dlaczego.??? ktoś wie co się mogło stać. Klikam wstaw obrazek - i wyskakuje - ERROR!!!

To nic póki co zmykam już 23 więc powoli trzeba się kłaść.
3-majcie się cieplutko - bo coś chyba jesień nas wita pomalutku - ojjjj jak ja tego nie lubię.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz